Monday, March 29, 2010

f.r.i.e.n.d.s





dear friends..i love u so very much..and i value each of u guys..

may not be in the same way but i do keep all of u close in my heart...


kawan tu bkn mcm maen FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..

kawan tu bkn mcm maen SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak..

kawan tu bkn mcm maen RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..

kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..

kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ade skjp tak..

kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.


erm dun noe y.. am i being too sensitive or it is normal to feel this way?

i'm well understood that people are just the way they are..

but sometimes silly thought come knocking and i just cant stop it.. (T.T)


"Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan." Q.S Al-Hujuraat : 6.

*currently hurt sumone's feelin..i'm so sori*


6 comments:

shuk said...

zetty=bank shuk.hahaha

camaraderie said...

tu yg laju sgt dy nampak.. ces~!

dah la byr utang pki dable cheeseburger.. aduai..

naseb skrg dpt byk brg..wee~

shuk said...

hahahahahaha..itula aku gelak tgolek2 ingt mu asek marah "ang ingt mak aku bg duit suh bela ang kat sini ka??"

camaraderie said...

zetty..nk duit.. nk bli kepok

zetty..nk duit.. nk bli teh ais..

zetty..nk duit.. nk bli jambu

sumeeee duittt akuuuuu.....

shuk said...

hahahahaha..almost burst my tears la jebon!!suma tu aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

camaraderie said...

ad aku kesah?
ces kecik ati akuuuuuuuuuu~!

linkwithin @>--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...