Saturday, May 1, 2010

F.A.I.L


Salam..

It has been 14 days since the last post *ampun2*

10 days since my 21st besday

8 days of emoing –agaga- and

2 days since my heart feels like berlobang


Yup, rase berlobang sampai xleyh nk tampal, cantum balik even guna gam gajah..

uhu lagi la....xjalan~

Erm nk salahkan sape? tepuk dahi snirik j la kan?

Tu la org da pesan~~

ayo.. kamon! Who cares?? *membajet*

Kan aku nie degil~ ye o la degil...

Aku leyh pksa diri wat esaimen yg berkajang2..

present kat depan klas byk2 *even cam m’buduskan dr j*

tp bler dtg part hati...erk!

here comes d worst part of me..

F.A.I.L

diulangi..fail ye tuan2 dan puan2!

haish..hmmmm..*mengeluh*


sekarang...........ye sekarang.........

aku rase ap yg bleyh aku buat adalah tarik nafas dlm2..

yer dlm2.. sebb nk sedut semua masalah yg ad dlm kpala, jiwa, otak, jantung, hati.

Den..hembus kuar....fuh...haaa

Tp hembus depan cermin lah.. br melantun ke muka balik..

Haa busuk ke tidak??? Br leyh bau snirik.. *bleyh try ye*

Dlm erti kata laen..

Nk tnya dr snirik... sakit ke tidak prasaan tu??

Sedap... huhuhu T___T *menjawab dlm hati*

Sedap sangat~~


Arghh!! I just cant share the pain..

And just cant explain the feelin..

It hurts..and...kesimpulannya..aku kena rasa la sorang2..

Yerp.. kali nie aku kedekut.. xnk share ngn sesape..

Lantakla.. ='(


It was..d biggest lesson i've learnt..

Ye btol.. janji!

..xnk buat dah..

Hepi, sedeyh, muram durja..suma anugerah dari DIA...

Sekarang Dia dah tarik secebis dari kegembiraan tu..

Sebab nk gantikan dengan kegembiraan laen..

Kerna gembira yg satu itu bukan milik aku..

N tak patot jadi milik aku.. =(


Andai ini bisa mematangkan aku..

Andai ini bisa mendewasakan aku..

Andai ini bisa menyedarkan aku..

Andai ini bisa mengembalikan aku..

Aku terima semuanya..

Sungguh, terlalu byk janji yg dimungkiri..

Dah sekarang zetty.. sila la tunaikan janji...

Pada Dia dan juga diri..




....my life is a failure...
maaf kerana mengambil masa yang lama..
hope dat i cud fix everything..
with HIS will
..insyallah..

2 comments:

shuk said...

kalo ak yg bcampor baur feeling macam ni silap aribulan kena antar tanjung rambutan

z.e.t.t.y said...

xp..mu konkrit..aku tau..
dok tunggu gak sape la yg leyh konkrit jadik jadik pasir n simen balik.. huahuahua

linkwithin @>--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...