Monday, November 8, 2010

dy kawen, aku nanges?


Hurm...baru nie kawan aku ckp dy nk kawen hujung tahun nie and all of sudden, aku nages. Nanges kaw2 lak tu. Sampai dy pown naek heran. Aik? Aku ckp mnde salah ke.. gtau nk kawen j kowt...

Erm and... aku pown xtau actually kenapa aku nages.. maybe sebeb aku mmg cengeng! Haha ntah! tapi aku dapat rasakan antara sebab-sebabnya adalah...


I feel happy for her!

Definitely! Kawan nk kawen, nk bina baitul muslim! So i’m very hepi for her! Plus, for all this time, u have gone through lots of joy and pain alone and to have sumone halally (pandai aku j reka word nie) shares those feelings with you is a great reward from HIM. Makanya saya sangat hepi!


Feel like u will be taken away

Erm nie rasa yg paling xleyh blah kowt. Rasa cam she will no longer fully belongs to me yet sekarang pown memiliki sepenuhnya huahua..but still sedeyh jugak. Rasa lepas nie dah xleyh berhuhahuha seperti biasa! Da xdapat nk melepak sesame cam slalu. Nk beronggeng xkira masa pown da xleyh. Nk tdo pelok2 sesame lagi la xnmpk harapan. Haish~ sob2..


Surprise!

Wat surprise nk kawen, ceh! Xbest. Kalau da gtau awal2.. cam aku nie (padahal calon ntah ke mana) xd la terkejut badak sgt. Erm cam mentally prepared la jugak ntok dua rasa yg d atas. Xd la feeling tu datang sesaat lepas dpt tau dy suda mau get married. Hurm tapi btol la kan, camner dy nk gtau awal2 dy nk kawen since dy pown xtau dgn sape dy nk kawen b4 nie. Ngeng btoi aku nie. Xd rasional d situ!

Ap pown. Hepi berjuta2 kali tok kamu! I never noe ur future husband but for sure he’s a good man since you are such a good person. J perempuan yg baek, hanya untuk laki2 yg baek kan.. no worries dear, Allah sends him for you for reasons.


Barakallaahu lakuma!


p/s: dengar lagu 'lafaz sakinah' -far east pown da sesak dada. sayu..




4 comments:

Sidratul Muntaha said...

Kau macam aku.Dengar kawan nak kawen pun aku rasa sebak.Tak tahu kenapa.Nak kata jeles,ada aku kisah?hehe..

Tapi yg penting sebaklah...Tak sangka kawan yg membesar sama2 nak jadi isteri orang dah...

p/s:ko bila lagi? :)

z.e.t.t.y said...

haha btol2~!

aku? org masok minang aku kawen ler~ hehe =P

si dy yang nak kawen tu said...

Huuu.. jangan lew sedey2...
and sorry xleh inform awal, bikin u terkezut, i pown terkezut + nerves ni taw...

doakan saye tau wak...
tetibe tersedar, x prepared ape2 lagi nih...

sayang kamu...
muge kamu pun dijodohkan dengan ikhwah yang soleh...

z.e.t.t.y said...

wah terharuuuuuuuuuuuuuu... tq!

linkwithin @>--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...