Thursday, November 18, 2010

pak cik itam, si pak we baru.

14 nov. 2nd day at home.


Salam..
few days of silence..

broadband 'tersayang' buat prangai, xleyh nk install d laptop. so, each time nk on9 kne guna desktop. makanya, sedikit sebanyak, mud berbelog terbantut. huhu..

apapun. im still alive! alhamdulillah.
dengan bahgianya d samping keluarga terchenta..
walaupun adek2 yg dtinggalkan hampir setahun, prangainya makin 'mendamaikan' hati. huh! sabo jer~ kalau xkerana ad misi 'bantuan kemanusiaan' yang nk d jalankan, dah lama hgpa aku cepok2.

sesampainya d msia ad boyfren baru dah tunggu.
yehu!
dsc-tx9.
walaupun duit melayang2 dan terbang dgn masyuknya meninggalkan account bank, keterror-an beliau memujuk hati aku, telah berjaya melupuskan sedikit sebanyak ingatan pada fulus, yg menghilang itu. wuwu.. so diz hols memories will be perfectly described by you, my beloved, pak cik hitam, dsc-tx9 (nama hbs kuno)



daging masak merah bunda

test power

new version of the ugly duckling and miss flowery.

mr hensem.

[captured by pak cik itam]


4 comments:

Sidratul Muntaha said...

Home sweet home.Welcome back! :)

Aku tumpang teruja bila kau dah selamat sampai kat Malaysia. :)

fatalist said...

wah, mmg cantik r pics dri cam bru

z.e.t.t.y said...

fatin: wah aku truja jugakkk...rasa cam boleyh jumpk owner blogger kesayangan aku.. haha bila mau jumpk nie? jom p skola~

fareha:kalau xcun pown aku kne kate cun jugak, sedapkan ati aku~ huahuahua

Sidratul Muntaha said...

haha..bile nak jumpa. aku pon tgh cuti skang. ada kat johor.ko cuti bape bulan? kalo ada kawan kiter yg kawen kan bagus. bole buat renoion kat situ.hehe....

linkwithin @>--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...