Wednesday, May 12, 2010

nk merapu kali nie




campus living village (CLV)
tempat bermaustatin aku tok sethun pertama d cnie

hari nie, aku bangun agak awal..
even sgt sejuk, aku BERJAYA mndi+awal
*kantoi slalu mandi lambat* sejuk..burghhhh
but den aku tdo balik *fail btol*
aduh sgt ngntukkkkkkkkk
aku xtau la ap jadik ngn aku dua tiga hari nie..
ngntuk gler!

nk stay up lame sket-ngantuk~
nk bangun awal dr biasa, dy (ngntuk) dtg lg..
even da niat, doa sume nk bgun awal, erk! xjln~
aku juz widely awake bler ju ckp dy ad esaimen 320 aku..
mak aih.. dah jadik maktab plak, style bg esaimen kat kwn2..
pass2 gitu~ naseb bg kat ju.. housemate aku.
kalau bg kat org laen? xke emo xpasal2 d pg yg indah nie.. =p

n...aku xpegi claz arinie.. hee~
sebabnye..xnk dgr sal history 'English'. serious ngntuk!
lecture aritu pown da nyesal abes dah, beriyer2 pegi, tgk2 blaja sejarah. *xminat!*
after ju balik klas, *aku da dpt esaimen, alhamdullilah, lulus dengan baek* =)
kitorg g klinik. aku xsakit pown. kwn2 aku yg sakit. sakit kulit.
skrg sume pakat sakit n gatal kulit, jadik kering. rash wutsoeve.. aku pown xphm sgt.
stakat nie, aku xkne lg except jerawat2 yg hbs beraya lg kat muka nie
*Ya Tuhan, bg la jerawat2 nie pulang ke tempat asal mereka, hambamu xthn dah nie* T__T
lepas hbs wat appoinment, *cnie ap2 pown nk kne wat appoinment*, membeli blah sbentar d woolies *ntah btol ke x, aku eja?* tp aku terlupa lak bli brg yg plg2 penting.. aduh~

balik umah, aku n ju masak for our lunch bler br sedar beras dah hbs.. xsampai satu cup pown yg tinggal.. kuang kuang kuang.. naseb prot kami kecik2 j.. kenyang seadanya la jugak.
masak kurma n sayur resepi kak peace *dy mmg terer masak sayur*
hurmm sedap~~ sebab kurma tu pki pes j. haha. mmg pandai kami msk~
habis makan, aku naek atas, tgk lap top. erk kosong! *expected*
erm mmg akan macam nie kah sampai bila2? tak ditego dah even berjam2 online?
ok so here i am. blogging. cuz rase nk menulis but not doing d esaimen. yeay~
org sblah rumah da mula jadik club sementara *pasang lagu kuat nk mati*
k la dah pukol 3,15 ptg, nk usha ap yg ptot lak..

maaf kalau ad yg rasa sia2 j baca ap yg aku merepek nie..
trasa nk menulis uh..kat cnie j la kan tempat aku nk merapu meraban pown
ampun~~~
p/s nie blog aku..


"syaitan menjanjikan kemiskinan kepada kamu dan menyuruh kamu berbuat kejahatan sedangkan Allah menjanjikankan keampunan dan kurniaanNya yang maha luas kepada mu, dan sesungguhnya Allah maha luas dan maha mengetahui"
Al-Baqarah:282



No comments:

linkwithin @>--

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...